Music

piątek, 25 stycznia 2013

Fryzury ♥

INSPIRACJE :
Witam was kochani ;-)
Dzisiejszy post dotyczy fryzur ...
Która z nas nie marzy o pięknych, gęstych, zadbanych włosach
( niestety nie każda z nas ma takie :( ... ) geny ;-)
( ale musimy pamiętać, że włosy są naszą wizytówką ...
i musimy w szczególności dbać o nie  ... )
Jako mała dziewczynka zawsze fascynowałam się
pięknymi fryzurami i do tej pory tak mi zostało ...
Uwielbiam tworzyć na kimś piękne fryzury ...
( zrobić coś z niczego ;-)  )
 a oto kilka inspiracji :


Boska Angelina Jolie    





















Powyższe zdj. pochodzą ze strony STYLOWI.PL

MIŁEGO DNIA :-*


32 komentarze:

  1. Ja niestety nie mam cierpliwości do włosów. Nigdy je nie czeszę na jakiś styl, jak się ułożą, tak mają ;pp co nie znaczy, że też bym chciała wyczarować kiedyś takie fryzury :D zwł te w stylu Angeliny, wow! Ale do tego trzeba jednak bardziej gęstych włosów, nie czarujmy się, że nie ma tam nic dopiętego ani photoshopa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej kochana ;-)
      Dokładnie włosy Angeliny marzenie ♥ ...
      ( też tak mam zazwyczaj nie mam czasu na specjalne układanie włosów -
      szybkie spięcie i już gotowe ... przeważnie z braku czasu :( ... ale lubię eksperymentować na kimś ;-)
      ( na swoich też ... ale niestety zazwyczaj z cięciem, albo kolorem itp.
      nie należę do posiadaczek pięknych, długich, grubych włosów :( GENY ;-)
      ale kochana z wszystkich włosów da się coś wyczarować ;-)
      ( teraz jest tyle możliwości doczepić itp. ;-)
      Miłego dnia ;-*

      Usuń
  2. Ja też nie mam cierpliwości do włosów. Są uparte i i każdego dnia inne. Nie chce mi się z nimi walczyć. Ale za to mają jedną zaletę. Dopiero ostatnio pojawił się pierwszy siwy włos. Czyli nie jest źle:) Fajne fryzurki. Zwłaszcza plecionki:) Miłego dnia Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Maju! ;-)
    noooo to SUPER ;-)
    :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym mieć takie włosy,jak ta laseczka z drugiego zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana ja też ;-)))
      < marzenie >


      ;-*


      xxx

      Usuń
  5. Świetny blog :) Na pewno będę wpadał tu częściej :))


    Zapraszam do mnie:
    www.limitofcontrol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzą mi się takie włoski jak na drugim zdjęciu... aaah ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się Twój blog, ciekawy post, cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Będę wpadać, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa ;-)
      OBSERWUJE
      POZDRAWIAM ;-)))
      ;-*

      Usuń
  9. Nice pictures :)

    I'm your newest follower, follow me back if you like my blog ;)) :*

    Ana

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne fryzurki. *.*
    Akurat tak się złożyło, że mam gęste włosy o ciemnorudym kolorze. Każdy w szkole wie, o kim mowa, kiedy ktoś wspomina o "rudej wysokiej dziewczynie". ;p
    Podoba mi się Twój blog, więc zostaję na dłużej. :)
    Pozdrawiam, Nessa. ^=^
    ________________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara ;-)
      Dziękuje :-)
      :-*
      POZDRAWIAM CIEPLUTKO

      Usuń
  11. Te rudości <3 i pod nimi warkocz <3 cudowne!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    Dodaje do obserwowanych :)
    http://negativepositives.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;-)
      również obserwuje ;-)
      ;-*

      Usuń
  12. Really wonderful post, my dear!!!

    Kisses,


    Nico

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog
    miło mi jest stwierdzić ze jestem 100 obserwatorem bloga .
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    http://amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło ♥ ;-)
      :-*
      ( również OBSERWUJE ;-)))

      Usuń
  14. Beautiful looks!!
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne fryzurkowe inspiracje;)

    OdpowiedzUsuń