Music

poniedziałek, 24 czerwca 2013

little black dress ♥

    

Hej kochani !

Jak tam po weekendzie ^^ ? ;-) ...
Dlaczego tak bywa? ... że na weekend pogoda się 
psuje ... w tygodniu upały  - aaa przychodzi weekend ... i pada ...
ale ... ja 
Przesyłam wam moc pozytywnej energii dla
wszystkich moich czytelników ... ;-)

Dzisiaj w roli głównej little black dress
Chyba każda z nas ma w szafie tzw. małą czarną
( nie chodzi mi o kawę - choćiaż napiłabym się hehee )

Ja mam w swojej szafie kilka idealnie się sprawdzają
jak przysłowiowo nie mamy się w co ubrać ...

Mój look imprezowy więc postanowiłam
ożywić moją małą czarną
paskiem jakże modnym z metalową klamrą  z ćwiekami,
który świetnie współgra z bransoletką ...
do tego moje ulubione, najukochańsze szpile z
atmosphere 

MIŁEGO PONIEDZIAŁKU








































CAŁUJĘ :-***



INSPIRACJĘ :

























7 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia!

    po weekendzie bardzo dobrze ale jedno pytanie:dlaczego tak szybko leci weekend?;)

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma to jak mała czarna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz!*.* pasek bym Ci chętnie zabrała :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! <3
    A paska zazdroszczę;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny paseczek :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń